Vanliga frågor
De vanligaste frågorna:
När betalningen har validerats visas orderreferensen på skärmen med dess sammanfattning.
Du kommer då att få ett e-postmeddelande som bekräftar din beställning och innehåller all information (leverans/faktureringsinformation, leveranssätt etc.) som du validerade när du lade din beställning på vår hemsida.
När din beställning har skickats har ett e-postmeddelande med information om dess avgång och ditt pakets spårningsnummer skickats till dig. Om du inte har fått något, tveka inte att titta i dina oönskade e-postmeddelanden, kanske finns det där.
Du kan även komma åt denna information om status för din beställning från ditt kundområde, om du har skapat ett kundkonto.
Jag har inte fått något e-postmeddelande för att skicka min beställning inom 5 dagar efter valideringen, fyll i formuläret nedan genom att ange denna viktiga information:
• Ref order
• Kommandonamn
• Kommentarer
Vi korsar Frankrike och världen för att komma till dig tack vare fyra leveranssätt: Colissimo, Mondial Relay, chronopost och DHL.
För att ta reda på var din beställning är, inget enklare, klicka bara på länken nedan som motsvarar din valda leveransmetod och ange orderns spårningsnummer (anges i din leveransmail) för att ta reda på var leveransen är.
Colissimo (spåra mitt paketsektion ): http://www.colissimo.fr/particuliers/home.jsp
Chronopost: https://www.chronopost .fr/fr/suivi-colis
Mondial Relay : http://www.mondialrelay.fr/suivi-de-colis/
DHL: https://www.dhl .fr/exp-fr/dhl_express/tracking_expedition.html
Vi beklagar djupt ditt val. Observera att så snart din beställning har validerats skickas den till vår logistikavdelning och håller på att förberedas och kan därför inte annulleras.
Jag vill ändra min beställning
Observera att så snart din beställning är validerad skickas den till vår logistikavdelning och förbereds inom några timmar.
Om du vill ändra din beställning inom 3 timmar efter valideringen av din beställning, skicka oss ett e-postmeddelande till denna adress: contact@audilo.com.
Om du vill ändra din beställning längre än 3 timmar efter valideringen av din beställning, vänligen att detta är inte möjligt, din beställning förbereds redan. Allt du behöver göra är att returnera din beställning till oss för utbyte (se produktbytesavsnittet).
Din beställning är mindre än 2 år gamla år, din vara är under garanti:
För att ta ansvar, returnera produkten till oss tillsammans med dess tillbehör och originalförpackningen.
Bifoga en kopia av fakturan som nämner sammanbrottet. Skicka den till:
Audilo
8 passage des deux sœurs
75009 Paris.
Vid mottagandet kommer ett test att utföras för att fastställa felet , om detta bevisas kommer enheten att skickas till vår tillverkare. Efter validering av den senare, om enheten finns i lager kommer den att ersättas av en ny produkt. Om varan inte längre tillverkas skickas en kredit på beloppet för ditt köp till dig.
Om 3 veckors support
Använd kontaktformuläret nedan.
Leveranskostnaderna varierar beroende på vald leveransmetod.
Ø Med post (colissimo eller brev följt) uppgår kostnaderna till 4,99 € för ett köpbelopp under 24,99 € . Fraktkostnader är gratis över 25€
Ø Med DHL är kostnaderna 9,90€ för ett köpbelopp under 70€. Fraktkostnader är gratis över 70€.
Ø Av Chronopost uppgår kostnaderna till 9,90€ (leverans nästa dag om beställningen gjordes före kl. 14).
Ø Lagerinsamling på Passage des 2 Soeurs i Paris 9: gratis.
Om ditt köp gjordes på vår webbplats för mindre än 30 dagar sedan, vänligen returnera det till oss på:
Audilo
8 passage des 2 sisters
75009 PARIS
Din försändelse måste åtföljas av:
- Din inköpsfaktura eller följesedel
- Ordet " återkallelse" på vouchern eller fakturan
Du måste se till att produkten returneras i sin originalförpackning, i originalskick. original, ny, oöppnad.
Om villkoren inte respekteras, särskilt när det gäller villkoren för retur eller byte, kommer Audilo inte att kunna återbetala de berörda produkterna.
Du har ett kundkonto:
Klicka på "anslutning" uppe till höger på vår webbplats
Klicka på "beställ" till vänster på skärmen
Klicka på "detalj" till höger om beställningsraden
Nu kan du skriva ut din faktura
Du har ett gästkonto:
Du hittar din faktura i din orderbekräftelse via e-post
Du har när som helst rätt att ändra dina personuppgifter, avsluta prenumerationen på nyhetsbrevet eller ta bort ditt konto. För var och en av dessa ändringar kan du skicka ett e-postmeddelande till privacy@audilo.com.
Ange typen av din begäran, ditt för- och efternamn samt din e-postadress. Om all denna information är korrekt ifylld kommer vi att kunna godkänna din begäran.
Kreditkort
Paypal
Check
Banköverföring
Du behöver bara validera din beställning med "betalning med bankcheck" och skicka oss din check till adressen:
AUDILO,
8 passage av de två systrarna
75009 PARIS.
Ange referensen för din beställning på baksidan av checken, annars kan den inte valideras.
Sätt bara in kampanjkoden i rutan för detta ändamål "du har en kampanjkod" innan du bekräftar din beställning.